добре Калуське й Микулинецьке. живе, само-собою. і щоб свіженьке обов"язково!
по темі: по перше, той мотюль що в нас продається - то зовсім не той мотюль, що продається за кордоном. по друге - ціна надто завищена на експлуатаційні рідини як ото смаровидло у мотор, гальма охолоджувайка.
я також починав з мотиля на тидимі. катав на польському. відтак потягнув чорт замінити оливу у вилці. замінив, а через два місяці знов розбирав вилку для заміни пружинок відбійних. те що злив вже маслом назвати було важко. про те, що при замінімасла вилка була повністю розібрана і відчищена вже мовчу. масло перетворилося на незрозумілу суспензію. при тім, що я не фанат топити сірого в болоті чи гоцати дощами.
наступний приклад - міняв підшипи у КПП бмв 1100гс дружбанові. після того він залив мотюль трансмісійний, куплений у Львові. знову ж таки за якихось кілька місяців масло перетворилося на незрозуміло що. то моя особисто думка така - наразі слід утриматися від роздутих брендів. не в тійкраїні жиємо
я особисто у мотори лию Мол, наразі задоволений. у вилки-аморти-трансмсію всяке різне ассорті типу кастролю, орлену, і украдених на сервісах масел. у мотор ще перед тим пакував фукс, нарікань не було, але дві заміни за сезон і сотка баксів у канаву мене трохи засмучує....